У жовтні 2012 року Generation Europe Foundation провела дослідження ставлення Європейської молоді до здорового способу життя. Дослідження мало на меті дізнатися, що молодь розуміє під поняттям «здоровий спосіб життя», якої додаткової інформації потребують молоді люди, щоб сформувати чітке уявлення. Також було досліджена точка зору щодо ролі промисловості у пропаганді здорового способу життя.
Цільовою групою дослідження стала молодь віком від 14 до 25 років. Загальна кількість респондентів склала 1279 осіб з 20 країн Європи. Більшість респондентів були громадянами 13 країн: Австрія, Естонія, Франція, Німеччина, Угорщина, Італія, Литва, Польща, Португалія, Іспанія, Швеція та Великобританія.
Результати дослідження свідчать, що Європейська молодь вважає, що здоровий спосіб життя – це комбінація здорового харчування та фізичної активності. 80% з опитаних вважають себе досить здоровими, при чому основними факторами формування способу життя є приклад членів сім’ї та друзів; рівень доходів; знання та доступність інформації. 97% опитаних вважають, що вік, в якому молодь може приймати відповідальні рішення знаходиться між віком «14 років» і «21 та більше», найчастішою була відповідь «18 років». Майже три четвертих молодих людей сказали, що мають бажання бути більше інформованими, забезпеченими обладнанням, на противагу бути захищеними законами та правилами. При цьому, кожен другий європеєць відчуває себе захищеним законом від потенційно небезпечних речовин та їх впливу. Молодь Європи вважає, що їй потрібно більше інформації, щоб вести здоровий спосіб життя. Стрес-менеджмент та Куховарство (здорова їжа та рецепти) стали темами, які найбільше цікавлять молодь. Найкращими агентами з надання інформації про здоровий спосіб життя були визнані школа, Інтернет та родина.
На запитання чи відіграє приватний сектор роль у веденні здорового способу життя, більшість молодих людей відповіли ствердно. Можливий вклад промислових компаній у пропаганду здорового способу життя – це інформаційно-просвітницькі кампанії, більш відповідальна реклама продукції та корпоративна політика, покращення продукції, що вони продають та пропаганда спорту через різноманітні проекти на рівні громади.
Звіт за результатами дослідження можна знати тут.