Видання » Формування здорового способу життя у молодіжному середовищі

1. Безпалько О., Савич Ж. Спілкуємось та діємо: Навч.-метод. посіб. – К.: Навч. книга, 2002. – 112 с.
Модуль „Спілкуємось та діємо” – це складова частина тренінг-курсу, який розроблено у рамках Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівний” серед молоді України щодо здорового способу життя”, що реалізується Міністерством освіти і науки України. Академією педагогічних наук України, ПРООН (Програмою Розвитку Організації Об’єднаних Націй), ЮНЕЙДС (Об’єднаною Програмою ООН з питань ВІЛ/СНІДу).
Програма спрямована на формування відповідального ставлення до особистого здоров’я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.
Тренінг-курс розраховано на практичних психологів. соціальних педагогів, педагогічних
працівників шкіл та позашкільних закладів

2. В твоїх руках – здоров’я і життя: збірка розповідей, спогадів, вражень підлітків та молоді – учасників українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’я-2”. – ШГпола, 2005.

3. В твоїх руках – здоров’я і життя: Збірка розповідей, спогадів, вражень підлітків та молоді – учасників українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’я – 2”. – Шпола: Інформаційно-методичний ресурсний центр українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’я – 2”, 2005. – 28 с.
У збірці вміщено розповіді, ліричні спогади, точки зору щодо проблеми формування здорового способу життя, враження підлітків та молоді учасників українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’я – 2” у м. Шполі та с. Матусів Шполянського району Черкаської області, яких об’єднала спільна мета – донести до ровесників думку про те, що здоров’я – найцінніший скарб, який варто берегти кожному.
Знімки волонтерів міського інформаційно-методичного ресурсного центру українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’я – 2”, а також малюнки юних обдарувань району і творчий дизайн збірки члена клубу „Тінейджер” Даші Курінної доповнили зміст книги.
Розрахована на дітей і підлітків, лідерів молодіжних громадських організацій та усіх тих, хто опікується проблемами здоров’я підростаючого покоління.

4. Ворник Б. М., Голоцван О. А., Коломієць В. П., Талалаєв К. О. Модуль „Прояви турботу та обачливість”: Навч.-метод. посібник. – К.: начальна книга, 2002. – 152 с.
Модуль „Прояви турботу та обачливість” – це складова частина тренінг-курсу, який розроблено у рамках Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”, що реалізується Міністерством освіти і науки України, Академією педагогічних наук України, ПРООН (Програмою Розвитку Організації Об’єднаних Націй), ЮНЕЙДС (Об’єднаною Програмою ООН з питань ВІЛ/СНІДу).
Програма спрямована на формування відповідального ставлення до особистого здоров’я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.
Тренінг-курс розраховано на практичних психологів. соціальних педагогів, педагогічних працівників шкіл та позашкільних закладів.

5. Жодних вибачень. Правда про життя, кохання, секс: Робочий зошит. – Львів, 2002. – 82 с.

6. Засідання клубу „Спілкування” на тему: СНІД: учора, сьогодні, завтра. – Шпола, 2004.

7. Здоров’я – криниця сили (в рамках українсько-канадського проекту „Молодь за здоров’-2”) – Березне, 2004.


8. Здоров’я і здоровий спосіб життя: Навчально-виховний курс / Упоряд. О. М. Затворна, М. А. Кичан. – Березне, 2004.
У збірнику вміщено експериментальну програму і курс лекцій щодо формування здорового способу життя студентської молоді.

9. Здоров’я і здоровий спосіб життя: Навчально-виховний курс / Упоряд. О. М. Затворна, М. А. Кичан. – Березне, 2004. – 75 с.
У збірнику вміщено експериментальну програму і курс лекцій щодо формування здорового способу життя студентської молоді.

10. Здоров’я та поведінкові орієнтації української молоді: соціологічний вимір (за результатами національного соціологічного опитування підлітків та молоді 10 – 22 років). – К.: Український ін-т соціальних досліджень, 2005. – Кн. 14. – 256 с. – (Серія „Формування здорового способу життя молоді”. У 14 кн.).
У монографії розглядаються сучасні підходи до формування здорового способу життя молоді. Проведено аналіз існуючих соціологічних досліджень щодо формування здорового способу життя молоді та описано концепцію опитування дітей і молоді в межах проекту „Молодь за здоров’я–2”. Завдяки проведеному соціологічному дослідженню детально розглянуті чинники, що впливають на здоровий спосіб життя; визначено стан здоров’я української молоді та проаналізовано його складові. Зроблена спроба визначення рівня поширення тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотиків серед різних вікових груп молоді. Дана оцінка використанню молоддю різних джерел інформації щодо окремих складових здоров’я.
Видання розраховано на безпосередніх учасників упровадження місцевих проектів формування здорового способу життя молоді – працівників органів державної влади і місцевого самоврядування, активістів громадських організацій.

11. Здоров’ятко: Сценарії лялькових вистав для дітей дошкільного віку (з досвіду роботи студії). – Черкаси, 2004.
Збірка видана на допомогу вихователям з метою формування здорового способу життя у дітей дошкільного віку засобами театрального мистецтва.

12. Здорове дозвілля молоді: збірочка сценаріїв – Городище: Видавництво „Ресурсний центр формування здорового способу життя молоді”, 2005.

13. Зимівель Н. В., Лещук Н. О., Авельцева та ін. Методика освіти „рівний – рівному”: Навч.-метод. посібник. – К.: Навчальна книга, 2002. – 127 с.
Модуль „Методика освіти „рівний – рівному”” – це складова частина тренінг-курсу, який розроблено у рамках Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”, що реалізується Міністерством освіти і науки України, Академією педагогічних наук України, ПРООН (Програмою Розвитку Організації Об’єднаних Націй), ЮНЕЙДС (Об’єднаною Програмою ООН з питань ВІЛ/СНІДу).
Програма спрямована на формування відповідального ставлення до особистого здоров’я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.
Тренінг-курс розраховано на практичних психологів. соціальних педагогів, педагогічних працівників шкіл та позашкільних закладів.

14. Зимівель Н. В., Сивогракові З. А., Лещук Н. О. та ін. Твоє життя – твій вибір: Навч.-метод. посіб. – К.: Навч. книга, 2002. – 190 с.
Модуль „Твоє життя – твій вибір” – це складова частина тренінг-курсу, який розроблено у рамках Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”, що реалізується Міністерством освіти і науки України, Академією педагогічних наук України, ПРООН (Програмою Розвитку Організаці
ї Об’єднаних Націй), ЮНЕЙДС (Об’єднаною Програмою ООН з питань ВІЛ/СНІДу).
Програма спрямована на формування відповідального ставлення до особистого здоров’я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.
Тренінг-курс розраховано на практичних психологів. соціальних педагогів, педагогічних працівників шкіл та позашкільних закладів.

15. Квітка Я. М., Константінов С. Ф., Ковганич Г. Г., Денисова О. І. Знаємо та реалізуємо свої права: Навч.-метод. посіб. – К.: Навч. книга, 2002. – 239 с.
Модуль „Знаємо та реалізуємо свої права” – це складова частина тренінг-курсу, який розроблено у рамках Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”, що реалізується Міністерством освіти і науки України, Академією педагогічних наук України, ПРООН (Програмою Розвитку Організації Об’єднаних Націй), ЮНЕЙДС (Об’єднаною Програмою ООН з питань ВІЛ/СНІДу).
Програма спрямована на формування відповідального ставлення до особистого здоров’я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.
Тренінг-курс розраховано на практичних психологів, соціальних педагогів, педагогічних працівників шкіл та позашкільних закладів.